Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Apr 2024 13:46:47 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/04027 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Loo alevik, 11110 
Nehatu-Loo-Lagedi tee L1// Loo kergtee (Vibeliku tee Telia sideühendus) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 11110 Nehatu-Loo-Lagedi tee L1 riigitee

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26963202>  (menetlus nr: 
428095), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister